Формула успіху

Щоб мати успіх, керівникові необхідно...
1.     Розробити систему прогнозування.
Планування довготривалих проектів і системи прогнозування бажаних кінцевих результатів дає персоналу можливість бачити мету. Люди йдуть за тим, хто бачить перспективу.
2.     Створити виконання будь-якої діяльності.
Це означає зосередження на тому, що дійсно має значення і єважливим для виконання роботи саме в цей час.
3.     Довіряти персоналові.
Довіряйте персоналові. Підлеглі не підуть за Вами, не будуть намагатися зробити щось заради Вас, якщо знатимуть, що Ви внине вірите. Заслyжіть довіру і довіряйтє іншим.
4.     3берігати витримку.
Будьте завжди напоготові, уважно ставтеся до всього, що відбувається навколо Вас. Виявляйте свій характер тільки «на лінії вогню».
5.     ІІостійно вчитися.
Слово завжди краще сприймається, якщо людина розуміється на тому, про що говорить. Тому вчитися, вчитися і ще раз вчитися!
6.     Заохочувати ризик.
Заохочуйте тих, хто бере на себе відповідальність, хоч вони і припускаються помилок; розкріпачуйте творчий потенціал тих, хто працює з Вами.
7.     3аохочуйте різні думки.
Щоб досягнути максимальних результатів, необхідно створити такий мікроклімат, щоб люди не боялися відверто говорити з Вами.
8.     Розвивати почуття співучасті.
Стимулюйте особисту ініціативу, відповідальність, та почуття «співучасті» у своїх підлеглих.
9.     І'оворити правду.
   Немає ефективнішого методу залучення працівників до управління й стимулювання ініціативи, ніж повідомлення правди про те, що відбувається, яким чином Ви плануєте досягти мети.
    Кожний керівник несе відповідальність, за себе, за команду однодумців, а також за кожного члена колективу, за виконання першочергових завдань і успіх роботи всього закладу.


Обов'язки керівника:
• спонукати штат співробітників до роботи у міру сил і здібностей;
• складати плани і контролювати діяльність, щоб гарантувати досягнення мети;
• підтримувати та ініціювати ідеї, які висувають педагоги;
• делегувати, тобто передоручати завдання, залишаючи за собою більше часу для керування та удосконалення штату співробітників;
• оперативно ухвалювати рішення на допомогу громаді;
• керувати проблемами, не розв'язуючи їх усі, але допомагати команді досягти прийнятих рішень;
• удосконалювати команду, поповнюючи її належними кадрами.

Немає коментарів: